مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-08اقتصادي

تکمیل 550 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی باقی مانده است


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش تکمیل مساکن مهر، تنها 550 واحد از مساکن مهر استان باقی مانده که مشکل آنها متعلق به تعاونی ها است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش تکمیل مساکن مهر، تنها 550 واحد از مساکن مهر استان باقی مانده که مشکل آنها متعلق به تعاونی ها است.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون برای اتمام مساکن مهر باقی مانده 500 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و هزینه شده است، ادامه داد: در بخش مسکن مهر تنها 550 واحد از مساکن مهر باقی مانده که مشکل آنها متعلق به تعاونی ها بوده که اتمام و تحویل آنها نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص اعطای زمین به خانوارهای طرح جوانی جمعیت نیز اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در مرحله نخست برای 570 متقاضی 300 قطعه زمین مسکونی تخصیص یافته است.

حمزه لو افزود: اراضی تخصیص یافته در شهرهای ارومیه، مهاباد، خوی و چالدران بوده است.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال جاری یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده های دارای چهار فرزند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 550 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی باقی مانده است

تکمیل 550 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی باقی مانده است