مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-12سياسي

تخصیص سرانه یک میلیارد تومانی به انجمن های فرهنگی و هنری استان ها


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت انجمن های هنری خبر داد و گفت: به انجمن های نمایشی، موسیقی و هنرهای تجسمی در 31 استان سرانه یک میلیارد تومانی اختصاص پیدا کرد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت انجمن های هنری خبر داد و گفت: به انجمن های نمایشی، موسیقی و هنرهای تجسمی در 31 استان سرانه یک میلیارد تومانی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی اسماعیلی امشب، 20 مهرماه در مراسم بزرگداشت یادروز حافظ با حضور رییس جمهور و هیئت دولت در آرامگاه حافظیه گفت: در کنار مقبره معلم بزرگ قرآن حافظ شیرازی از خداوند متعال برای پیروزی جبهه مقاومت نصرت درخواست داریم و امیدواریم شاهد زوال رژیم صهیونیستی به صورت کامل باشیم تا به امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در مسجد اقصی برپا کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شعار دولت مردمی، عدالت فرهنگی بوده است، اظهار کرد: در دو سال فعالیت دولت سیزدهم تلاش بر رشد و توسعه فرهنگی و هنری استان های کشور متناسب با استحقاق آن ها داشتیم و اکنون شاهد به بار نشستن اهداف در همه بخش ها هستیم.

وی با بیان اینکه دوره رونق فرهنگ و هنر در کشور آغاز شده است، افزود: در سفر اول هیئت دولت به استان فارس با ابتکار و پشتیبانی نماینده ولی فقیه استان سند مهندسی فرهنگی استان رونمایی شد و برای اجرای اسناد مهندسی در 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص سرانه یک میلیارد تومانی به انجمن های فرهنگی و هنری استان ها

تخصیص سرانه یک میلیارد تومانی به انجمن های فرهنگی و هنری استان ها