مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-16سياسي

صدور 768 هزار گواهینامه مهارت تخصصی برای سربازان


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: از آغاز فعالیت قرارگاه مهارت آموزی در کشور، یک میلیون و 800 هزار سرباز در دوره های مهارت آموزی شرکت کردند و 768 هزار گواهینامه مهارت تخصصی برای سربازان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی در جریان سفر به استان اردبیل و نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای مسلح بجز ماموریت های اصلی دفاعی و امنیتی در مسائل ورود نمی کند اما اگر در مسائلی ورود کرد بایستی پیروزمندانه آن برنامه را اجرا کند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح واکسیناسیون، نهضت سوادآموزی بهداشت و سلامت و محرومیت زدایی را از جمله اقدامات و برنامه هایی ذکر کرد که نیروهای مسلح در سال های اخیر به صورت جدی در آنها نقش آفرینی کرده است.

سردار کمالی ادامه داد: امروز بیکاری از معضلات کشور است و از سوی دیگر با مشکل کمبود نیروی انسانی ماهر در کشور مواجه هستیم.

در این زمینه نیروهای مسلح با توجه به ظرفیت ها و تجهیزاتی که دارند، بسترسازی می کنند تا دستگاه های متولی با ارائه آموزش بتوانند برای حل مشکل بیکاری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 768 هزار گواهینامه مهارت تخصصی برای سربازان

صدور 768 هزار گواهینامه مهارت تخصصی برای سربازان