مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-15سياسي

اجرای 450 برنامه درون مرکزی به مناسبت هفته ملی کودک در ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: در هفته ملی کودک تعداد 450 برنامه درون مرکزی در اقصی نقاط مختلف استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تعداد 22 مرکز کانون پرورش فکری در استان ایلام جهت نشاط آفرینی بین کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند.

  وی با اشاره به اینکه تنها 2 شهرستان ملکشاهی و هلیلان فاقد مرکز کانون هستند، افزود: رایزنی های لازم جهت برپایی مرکز در این 2 شهرستان در حال انجام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: دولت سیزدهم در چرخه مدیریت خود به بانوان به صورت ویژه توجه کرده است و این نشان دهنده این است که نگاه دولت به زن و مقام آن بسیار ارزشمند است.

رستگار در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این اداره کل در یک سال گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه نوروز با عنوان وهارانه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسابقه ادبی هنری عکس ریوار به مناسبت نوروز، تجلیل از مربیان و مسئولین مراکز، برگزاری شوراهای مختلف فرهنگی، کارشناسی، اداری، برگزاری کارگاه های مثبت روان شناختی، مسابقه کارت پستال سازی، اکران انیمیشن سینمایی بچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 450 برنامه درون مرکزی به مناسبت هفته ملی کودک در ایلام

اجرای 450 برنامه درون مرکزی به مناسبت هفته ملی کودک در ایلام