مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-13سياسي

جهان اسلام عزم ایستادگی قوی تری یافته است


مدیر سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: جهان اسلام به این نتیجه رسیده که باید برای رهایی از جور و ظلم مستمر در برابر آمریکا و اسراییل بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی بهرامشاهی رییس دانشگاه فرهنگیان استان و سرپرست بسیج اساتید هرمزگان در نشست تبیینی که با حضور مهدی عباسی مهر مدیر سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت بیان داشت: اقداماتی که توسط جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی رقم خورد و رخدادهایی که در عرصه تحولات منطقه شاهد آن هستیم؛ برآیند و نتیجه آن به نفع جبهه اسلام خواهد بود.

جنایات و کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان توسط رژیم اشغالگر قدس مساله جدیدی نیست و رژیم صهیونیستی بارها در طول سالیان اشغالگری این اقدام غیرانسانی و ناجوانمردانه را مرتکب شده است، اما آنچه در این چند روز اتفاق افتاده شکست سنگین رژیم صهیونیستی و پوشالی بودن قدرت بازدارندگی آن ها و همچنین عدم توانمندی این رژیم در عرصه دفاعی و امنیتی را اثبات کرد.

  در ادامه این نشست حجت الاسلام تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان ضمن تبیین مسائل و اتفاقات سال گذشته در دانشگاه های کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام عزم ایستادگی قوی تری یافته است

جهان اسلام عزم ایستادگی قوی تری یافته است