مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-28بين الملل

اوکراین به کانون قدرت نمایی ارتش روسیه و شکست آمریکا مبدل شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزایر دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «اسکات ریتر» افسر بازنشسته سرویس اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب «Judging Freedom» از ارسال تسلیحات آمریکا به اوکراین و انهدام سریالی آن ها توسط ارتش روسیه ابراز تأسف کرد.

- یک افسر بازنشسته اطلاعات آمریکا اذعان کرد که اوکراین به عرصه قدرت نمایی نظامی روسیه در برابر آمریکا و انهدام تجهیزات نظامی ارسالی ما مبدل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزایر دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر بازنشسته سرویس اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom از ارسال تسلیحات آمریکا به اوکراین و انهدام سریالی آن ها توسط ارتش روسیه ابراز تأسف کرد.

اسکات ریتر گفت: ایالات متحده با تجهیز تانک های آبرامز به ارتش اوکراین، به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه این فرصت را می دهد تا در برابر چشم جهانیان نشان دهد که چگونه این تجهیزات نظامی آمریکایی را در جبهه نبرد نابود می کند.

وی افزود: در صورت عملیاتی شدن تانک های آبرامز در جبهه درگیری اوکراین ضد روسیه، به زودی شاهد تارومار شدن این ادوات نظامی از سوی ارتش نیرومند روسیه خواهیم بود و چه فرصتی بهتر از این برای روس ها که قدرت نظامی خود علیه آمریکا را به رخ جهانیان از این طریق ابراز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین به کانون قدرت نمایی ارتش روسیه و شکست آمریکا مبدل شده

اوکراین به کانون قدرت نمایی ارتش روسیه و شکست آمریکا مبدل شده