مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-19سياسي

همه در کنار هم برای پیشرفت کرمانشاه تلاش کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: این استان نیاز به پیشرفت و توسعه بیشتری دارد و همه باید در کنار هم برای آن تلاش کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: این استان نیاز به پیشرفت و توسعه بیشتری دارد و همه باید در کنار هم برای آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز(27 مهر) در مراسم معارفه اش، با تقدیر از خدمات 16 ساله آیت الله علما در استان کرمانشاه گفت: ارادتم به ایشان به امروز و دیروز برنمی گردد و سالهای سال است که به ایشان و خدمات ارزنده ای که داشته اند، ارادت دارم.

وی با اشاره به دلاوری و غیورمردی مردم کرمانشاه گفت: سالها در همین استان خدمت مردم شریف کرمانشاه بویژه شهرستان اسلام آبادغرب بوده ام و به عنوان امام جمعه این شهرستان خدمت کرده ام و هیچ چیز جز خوبی از مردم این استان ندیده ام.

وی افزود: حکم و نظر مقام معظم رهبری را بر روی چشم می گذارم، اما آنچه مشوق مضاعفی برای آمدن من به این استان شد، همان شیرینی و حلاوت خاطراتی است که از 27 سال پیش از مردم این استان در ذهنم مانده است.

غفوری با اشاره به تنوع قومی و مذهبی استان کرمانشاه گفت: این استان نیاز به پیشرفت و توسعه بیشتری دارد و همه باید در کنار هم برای آن تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در کنار هم برای پیشرفت کرمانشاه تلاش کنیم

همه در کنار هم برای پیشرفت کرمانشاه تلاش کنیم