مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-06حوادث

شرور مسلح تسلیم نوپوی یگان ویژه شد+فیلم


مأموران نوپو یگان ویژه در عملیات دستگیری شرور مسلح با محاصره کامل مخفیگاه و رصد لحظه به لحظه توسط ریز پرنده راه مقابله را بر متهم بستند، تا آنجا که شرور قاچاقچی به ناچار تسلیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به دنبال کسب خبری مبنی بر متواری شدن 3 نفر شرور مسلح از استان کردستان و اختفا در یکی از روستاهای توابع شهرستان قهاوند در راستای جلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه و تروریستی توسط این نفرات، واحدهایی از گروهان نوپوی یگان ویژه به محل اعزام شده و پس از هماهنگی و دریافت برآوردهای اطلاعاتی از عوامل واجای حاضر در صحنه، مخفیگاه آنان در محاصره کامل زمینی و همزمان رصد هوایی و گزارش لحظه به لحظه ریزپرنده یگان قرار گرفت.

در ادامه با نزدیک شدن تیم های هجوم و نفوذ و همچنین گزارش تک تیراندازهای مستقر در نقاط مشرف به منطقه هدف و همزمان تصاویر دریافتی توسط کاربر ریزپرنده، مشخص شد تنها یکی از این عوامل به هویت پ.

ع در این ساختمان ویلایی حضور دارد.

در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای گام به گام تکنیک ها و تاکتیک های مقابله ای برای دستگیری افراد مسلح از طریق گفت وگو و مذاکره که توسط رییس گروه اعزامی نوپو صورت گرفت عواقب ناشی از بی توجهی به دستور پلیس و هر گونه اقدامی که منجر به درگیری مسلحانه شود به این فرد یادآوری شد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور مسلح تسلیم نوپوی یگان ویژه شد+فیلم

شرور مسلح تسلیم نوپوی یگان ویژه شد+فیلم