مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-27ورزشي

فدارسیون حامی برنامه های استانی برای افزایش فعالیت های بدنی


رییس مجمع فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: از برنامه های استانی که منجر به افزایش فعالیت های بدنی در جامعه شود حمایت اعتباری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی خلیلی، رییس مجمع فدراسیون ورزش های همگانی کشور امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مجمع خوبی در خراسان جنوبی داریم و در این مجمع رییس هیئت استان برای چهار سال انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه امیداست با همکاری دستگاه های اجرایی و اعضای مجمع در استان شاهد توسعه فعالیت بدنی در استان بیش از این باشیم، تصریح کرد: امروزه یک بحران به عنوان کم تحرکی در جامعه وجود دارد و این باعث می شود بیماری های غیرواگیر گسترش یابد و در نتیجه نشاط و شادابی که باید در جامعه داشته باشیم از دستمان برود و باید برنامه ریزی لازم را داشته تا توسعه فعالیت های بدنی در جامعه افزایش یابد.

رییس مجمع فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی با این رویکرد بوده که برنامه ریزی برای فعالیت بدنی کافی در بین مردم صورت گیرد و سالانه بتوانیم افزایش فعالیت بدنی را در جامعه داشته باشیم ضمن اینکه این فعالیت ها خواهد توانست بیماری های غیرواگیر را در بین مردم به عنوان یک عامل پیشگیری کاهش و نشاط، شادابی و رفاه را در جامعه توسعه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدارسیون حامی برنامه های استانی برای افزایش فعالیت های بدنی

فدارسیون حامی برنامه های استانی برای افزایش فعالیت های بدنی