مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-11اقتصادي

پلمب 30 مشاور املاک غیرمجاز در تهران


مدیر راه و شهرسازی غرب استان تهران از پلمب 30 مشاور املاک در شهرهای قدس، ملارد و شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ محسن محمدزاده گفت: در دور اول ساماندهی بنگاه های مشاور املاک غیرمجاز در شهرهای قدس و ملارد 18 مشاور املاک پلمب شدند.

وی افزود: روز گذشته و در جریان دور دوم گشت های مشاور املاک با حضور علیرضا مهلی - نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات کشور، معاونین فرمانداری شهریار و روسای ادارات صنعت و معدن، اماکن و تعزیرات، نماینده دادستانی شهریار، رییس اتاق اصناف و قاضی تعزیرات 25 بازرسی انجام و 12 بنگاه غیر مجاز در شهریار پلمب شد.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، محمدزاده تصریح کرد: ساماندهی بازار اجاره در غرب استان از اولویت ها و دغدغه های راه و شهرسازی است و در این خصوص همکاری بسیار خوبی نیز با نهادها و سازمان های مرتبط شکل گرفته و همه عزیزان یاری رسان ما در راستای خدمت به مردم هستند.

بنابراین گزارش تعداد 164 هزار بنگاه املاک فعال در سطح کشور وجود دارد که از زمان آغاز گشت های نظارتی در قالب طرح ساماندهی بازار مسکن از نیمه اردیبهشت امسال تا اواخر شهریورماه 60 هزار بازرسی از بنگاه های املاک در سطح کشور انجام شده و 4000 بنگاه فاقد مجوز پلمب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 30 مشاور املاک غیرمجاز در تهران

پلمب 30 مشاور املاک غیرمجاز در تهران