مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-08سياسي

دهقانی: علوم شناختی، موجب امنیت جامعه می شود


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توسعه علوم شناختی موجب امنیت جامعه می شود به همین دلیل دنیا به سمت بازی های شناختی در حرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در آیین رونمایی از نماد اعتباربخش محصولات شناختی که صبح امروز یکشنبه 16 مهرماه در ساختمان معاونت علمی برگزار شد، با بیان اینکه امروز بازی نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارد، اظهار کرد: امروز به دلیل مشغله هایی که وجود دارد بسیاری از خانواده ای برای سرگرم کردن کودکان از ابزار بازی استفاده می کنند، همچنین بزرگسالان نیز در مواقع بیکاری وقتی نمی توانند کاری انجام دهند سراغ بازی می روند.

  وی با ذکر این موضوع که امروزه بازار اقتصادی بازی برای سرمایه گذاران جذابیت بالایی دارد، گفت: یکی از نشانه های این جذابیت تغییر cpuها به gpuها است و حکایت از کشش توسعه بازار بازی دارد و نشان از لزوم حضور در این عرصه دارد.

  دهقانی ادامه داد: توسعه علوم شناختی موجب امنیت جامعه می شود و به همین دلیل دنیا به سمت بازی سازی در حرکت است، ما نیز باید برای حفظ ذخایر شناختی بزرگسالان و افراد مسن و همچنین توسعه شناختی کودکان و نوجوانان به حوزه بازی هایی بر محور علوم شناختی اهمیت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: علوم شناختی، موجب امنیت جامعه می شود

دهقانی: علوم شناختی، موجب امنیت جامعه می شود