مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 02:552023-10-14پزشكي

از هر 8 نفر در سراسر جهان 1 نفر از بیماری روانی رنج می برد


پنجمین گزارش از «بررسی جهانی شواهد در مورد بهداشت و مهاجرت» (GEHM) نشان می دهد که تقریباً از هر هشت نفر در سراسر جهان، یک نفر دارای بیماری روانی است.

- پنجمین گزارش از بررسی جهانی شواهد در مورد بهداشت و مهاجرت (GEHM) نشان می دهد که تقریباً از هر هشت نفر در سراسر جهان، یک نفر دارای بیماری روانی است.

این گزارش که در روز جهانی بهداشت روان منتشر شد در عین حال آخرین شواهد جهانی در مورد عوامل مؤثر بر بهداشت روانی پناهندگان و مهاجران و همچنین دسترسی آنها به مراقبت های بهداشتی را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مطالعات در مورد سلامت روان پناهندگان و مهاجران در مناطق مختلف دنیا نشان داده است که این افراد بیشتر در معرض خطر ابتلا به اختلالات روانی هستند و در عین حال، کمتر به مراقبت های بهداشتی دسترسی دارند.

در این گزارش آمده است: پناهندگان و مهاجران به ویژه در برابر مشکلات روحی و روانی آسیب پذیرتر هستند زیرا بیشتر احتمال دارد که در معرض عوامل استرس و چالش های مختلف قرار گیرند که بر سلامت روان و رفاه آنها هم در طول فرایند مهاجرتشان و هم در بدو ورود آن ها به کشوری دیگر تأثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، دکتر سانتینو سورونی که ریاست دپارتمان بهداشت و مهاجرت سازمان جهانی بهداشت (WHO) را بر عهده دارد در این باره گفت: سلامت و رفاه، حق همه افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر 8 نفر در سراسر جهان 1 نفر از بیماری روانی رنج می برد

از هر 8 نفر در سراسر جهان 1 نفر از بیماری روانی رنج می برد