مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:552023-09-30اقتصادي

وصول 2 هزار و 120 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان


با پیگیری انجام شده، 2 هزار و 120 میلیارد تومان از معوقات پرداخت حق آلایندگی استان خوزستان وصول و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با پیگیری انجام شده، 2 هزار و 120 میلیارد تومان از معوقات پرداخت حق آلایندگی استان خوزستان وصول و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز خواهد شد.

علی دهقانی درباره موضوع پیگیری وصول معوقات پرداخت حق آلایندگی شرکت های بهره برداری مناطق نفت خیز جنوب در این استان خوزستان، گفت: پیرو سفر اردیبهشت ماه سال جاری هیات دولت به استان خوزستان، موضوع پرداخت معوقات حق آلایندگی شرکت های صنعتی در استان خوزستان به عنوان مطالبه جدی و بحق مردم خوزستان مطرح شد و دادگستری استان در راستای پیگیری حقوق عامه و به عنوان یکی از حقوق عمومی مردم خوزستان، به این موضوع ورود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه برای پیگیری این موضوع، از طرف دادگستری استان نماینده ای در سازمان امور مالیاتی انتخاب شد، افزود: این موضوع در راستای اجرای ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده مرتبط با واحدهای آلاینده و به موجب مواد 212 الی 218 قانون مالیات های مستقیم با رعایت آیین نامه های اجرایی مربوط پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 2 هزار و 120 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

وصول 2 هزار و 120 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان