مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-09بين الملل

آکسیوس: کشورهای عربی سازش گر از محکوم کردن «طوفان الاقصی» خودداری کردند


یک وب سایت آمریکایی اعلام کرد که برخی کشورهای عربی که پیش از این روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، درخواست وزیر خارجه آمریکا برای محکوم کردن عملیات طوفان الاقصی را رد کردند.

- آکسیوس: کشورهای عربی سازش گر از محکوم کردن طوفان الاقصی خودداری کردند یک وب سایت آمریکایی اعلام کرد که برخی کشورهای عربی که پیش از این روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، درخواست وزیر خارجه آمریکا برای محکوم کردن عملیات طوفان الاقصی را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از یک مسؤول آمریکایی اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور از همتایان خود در برخی کشورهای عربی که توافقنامه های صلحی را با رژیم صهیونیستی امضا کردند، درخواست کرد عملیات طوفان الاقصی را محکوم کنند؛ اما آنها به این خواسته عمل نکردند.

این وب سایت گزارش داد، بلینکن برای این منظور با وزرای خارجه برخی کشورهای عربی تماس گرفت.

بلینکن در اظهارات روز یکشنبه خود به شبکه خبری سی ان ان گفت که واشنگتن در حال بررسی درخواست های رژیم صهیونیستی برای دریافت کمک های نظامی بیشتر جهت اجرای عملیاتی در نوار غزه است.

بلینکن یکشنبه در مصاحبه ای تلویزیونی تاکید کرد، با وجود اینکه روابط قدیمی میان حماس و تهران وجود دارد؛ اما هیچ دلیل و مدرکی دال بر اینکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکسیوس: کشورهای عربی سازش گر از محکوم کردن «طوفان الاقصی» خودداری کردند

آکسیوس: کشورهای عربی سازش گر از محکوم کردن «طوفان الاقصی» خودداری کردند