مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-27اقتصادي

استاندار البرز: حلقه مفقوده میان کارفرما و نیروی کار را بیابیم


ضرورت دارد با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک های صنعتی استان و کارجویان را مورد بررسی قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه قرارگاه اشتغال استان که روز چهارشنبه 5 مهرماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها در سامانه مربوطه تاکید کرد و افزود: تمامی مدیران استان باید در زمان مقرر نسبت به تکمیل تعهدات خود در حوزه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اقدام کنند.

وی از بانک های استان خواست تا روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بویژه مشاغل خانگی و توانمند سازی افراد کم برخوردار را تسریع کنند.

عبداللهی ادامه داد: شهرک های صنعتی استان همچنان بشدت نیازمند نیروهای متخصص و کارگران ساده هستند و از سوی دیگر با جمعی بسیاری از متقاضیان شغل مواجه هستیم.

وی گفت: ضرورت دارد با تجمیع نظرات و خرد جمعی چالش ها و حلقه مفقوده بین کارفرمایان در شهرک های صنعتی استان و کارجویان را حل کنیم.

استاندار البرز افزود: تمامی دستگاه های مسئول باید از روند اقدامات خود در جهت مهارت آموزی فارغ التحصیلان، ایجاد دفاتر کاریابی در شهرک های صنعتی، آشنایی دانشجویان از طریق حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: حلقه مفقوده میان کارفرما و نیروی کار را بیابیم

استاندار البرز: حلقه مفقوده میان کارفرما و نیروی کار را بیابیم