مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-23اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون ها تا 10 صبح در روز های نخست بازگشایی مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی، با اشاره به اینکه ابتدای صبح امروز (اول مهرماه) تعداد زیادی کامیون در ورودی های سطح شهر تهران توسط پلیس متوقف شده اند، - رییس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر ممنوعیت تردد کامیون ها تا 10 صبح در روزهای نخست بازگشایی مدارس گفت: با شرکت های متخلف برابر ماده 31 و 32 آیین نامه، برخورد قانونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی، با اشاره به اینکه ابتدای صبح امروز (اول مهرماه) تعداد زیادی کامیون در ورودی های سطح شهر تهران توسط پلیس متوقف شده اند، گفت: طبق قرار قبلی با تمام شرکت ها و مجموعه های حمل و نقلی، مقرر شده بود که در ابتدای بازگشایی مدارس تردد کامیون هایی که در سطح شهر اقدام به توزیع کالا می کنند تا قبل از ساعت 10 صبح اتفاق نیفتد.

وی افزود:، اما با این حال و علی رغم تذکرات و مکاتبات قبلی، امروز شاهد تردد کامیون ها بودیم که همگی متوقف شدند و نکته قابل توجه این است که هزینه تخلف این متخلفان افزایش می یابد.

سردار حمیدی تاکید کرد: اگر کالای این کامیون ها فاسد شوند و این افراد نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، مقصر این موضوع خودشان هستند، زیرا پلیس مصمم است که برای مدیریت ترافیک در روز های ابتدایی سال تحصیلی تردد کامیون ها را در ابتدای صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون ها تا 10 صبح در روز های نخست بازگشایی مدارس

ممنوعیت تردد کامیون ها تا 10 صبح در روز های نخست بازگشایی مدارس