مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-21سياسي

باید اصل مردمی سازی فرهنگ و تقویت مجموعه های مردمی حوزه فرهنگ عملی شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: محور برنامه های وزارت در دولت سیزدهم عدالت فرهنگی، توزیع متناسب منابع سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی رمضانی چابک در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور در جمع فرهیخته و اهل هنر استان کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه به تعبیر رهبر حکیم انقلاب سینه ستبر ایران اسلامی است و اگر امروز درصحنه بین الملل نماد مقاومت و پرچم داری مقاومت در تارک این سرزمین نقش بسته است برمی گردد به پای مردی و مقاومت جانانه مردم این سرزمین و این دیار.

وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سطح جهانی داعیه دار گفتمان مقاومت و طلایه دار فرهنگ مقاومت هست، برخواسته از فرهنگ مقاومتِ مشی شده توسط مردم این سرزمین است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: آنچه امروز ما در فلسطین اشغالی و در غزه می بینیم و فجایعی که ددمنشانه انسانی دارد رقم می خورد، برای مردم کرمانشاه خاطره است.

با این تفاوت که در آن مقطع زمانی شما رسانه و ملتی همراهتان نبود و کسی نبود که این مقاومت مظلومانه و جانانه را فریاد بزند و منعکس بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اصل مردمی سازی فرهنگ و تقویت مجموعه های مردمی حوزه فرهنگ عملی شود

باید اصل مردمی سازی فرهنگ و تقویت مجموعه های مردمی حوزه فرهنگ عملی شود