مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-15سياسي

معارفه مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان سمنان


در مراسمی با حضور مسوولان ارشد استانی و پزشکی قانونی و همچنین با حضور اعضای شورای قضایی استان، آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پزشکی قانونی استان سمنان برگزار شد.

- ایسنا/سمنان در مراسمی با حضور مسوولان ارشد استانی و پزشکی قانونی و همچنین با حضور اعضای شورای قضایی استان، آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پزشکی قانونی استان سمنان برگزار شد.

در این آیین که با حضور رییس کل دادگستری استان برگزار شد ضمن تجلیل از خدمات مهدی نوروزی مدیرکل پیشین پزشکی قانونی استان، جعفر منتظری به عنوان مدیرکل جدیدس اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان معارفه شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان 23 مهرماه در این آیین گفت: پزشکی قانونی با کار فنی، تخصصی و تجزیه و تحلیل های کارشناسی شده مقدمات صدور حکم عادلانه را فراهم می کند.

محمدجعفر عبدالهی با برشمردن برخی از ویژگی های مسئولیت در نظام اسلامی اظهار کرد: وقتی شخصی در این جایگاه خطیر قرار می گیرد باید از بهترین شاخص های فردی و کاری برخوردار باشد تا با فهم و تدبیر عمیق و شایسته تصمیم گیری کند.

وی عنوان کرد: جدای از ضرورت برخورداری مدیر از دانایی و توانایی لازم، کمبود اعتبارات مالی باعث می شود که دامنه خدمت رسانی از سرعت لازم برخوردار نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان سمنان

معارفه مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان سمنان