مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-08پزشكي

افزایش مراجعه بیماران با علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان


رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش مراجعه بیماران با علائم حاد تنفسی به مراکز سرپایی و بستری خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش مراجعه بیماران با علائم حاد تنفسی به مراکز سرپایی و بستری خوزستان خبر داد.

دکتر پژمان بختیاری نیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بروز بیماری های تنفسی در ابتدای پاییز، اظهار کرد: پیش بینی شده بود که در فصل پاییز با افزایش موارد ابتلا به بیماری های تنفسی مواجه باشیم و امسال هم این اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مشاهده مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا در خوزستان، افزود: در روزهای اخیر تعداد مراجعه کنندگان با علائم حاد تنفسی به مراکز سرپایی و بستری این بیماران افزایش یافته است.

عمده این بیماران به سرماخوردگی و ویروس های ساده شایع مبتلا هستند و حدود یک سوم بیماران نیز به کووید – 19 و آنفلوآنزا مبتلا می شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز مدارس و دانشگاه ها که مراکز تجمعی قابل توجه هستند، بازگشایی می شوند، توصیه می شود مسئولان این مراکز حتما تهویه کلاس ها را از طریق تهویه مکانیکی یا باز کردن در و پنجره ها برقرار کنند و در صورتی که دانشجو یا دانش آموزی دچار علائم حاد تنفسی بود، باید در منزل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه بیماران با علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

افزایش مراجعه بیماران با علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان