مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-19اقتصادي

ما چگونه در سیرتاریخ ما شدیم!؟ / نظریه های تاریخی زیر ساخت پیشرفت کشور می شوند


رسیدن به نظریه تاریخی سه هزارساله ایران مهم ترین راهبردی است که می تواند پیشرفت و توسعه کشور را در «آینده نزدیک» رقم بزند و پاسخ این سوال که «ما چگونه، - ما چگونه در سیرتاریخ ما شدیم!؟ / نظریه های تاریخی زیر ساخت پیشرفت کشور می شوند رسیدن به نظریه تاریخی سه هزارساله ایران مهم ترین راهبردی است که می تواند پیشرفت و توسعه کشور را در آینده نزدیک رقم بزند و پاسخ این سوال که ما چگونه، ما شدیم؟ می تواند راهگشای توسعه ایران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ازنقش برنامه ریزی در پیشرفت کشور و تغییر آینده نزدیک ایران چی می دانید؟ چه ایده هایی برای تغییر و تحول در آینده نزدیک ایران وجود دارد؟ این دست از سوال ها را که پاسخ بدهیم؛ می رسیم به جایی که قرار است سند پیشرفت الگوی پایه اسلامی ایرانی در آینده کشورمان ابلاغ شود؛ البته نه در آینده ای دور! بلکه آینده ای نزدیک که بتواند سند 50ساله کشورمان را اصلاح و تکمیل کند.

درست مهرماه سال 1397 در چنین روزهایی بود که رهبر معظم انقلاب یکی از مهم ترین فراخوان های دوران رهبری خود را صادر کردند تا اهالی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شوراهای عالی قوای سه گانه و حتی نخبگان حوزه دانشگاه گرد هم بیایند و سند آینده ایران را تکمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما چگونه در سیرتاریخ ما شدیم!؟ / نظریه های تاریخی زیر ساخت پیشرفت کشور می شوند

ما چگونه در سیرتاریخ ما شدیم!؟ / نظریه های تاریخی زیر ساخت پیشرفت کشور می شوند