مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-18بين الملل

تلاش حمید نوری در زندان سوئد برای تظلم خواهی مردم فلسطین+ فیلم


حمید نوری در شانزدهمین دادگاه تجدید نظر خود، خواستار عدم برگزاری این جلسه دادگاه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیست و به احترام مردم مظلوم فلسطین شد که این خواسته با خنده های منافقین در جلسه دادگاه رد شد.

- مسعود نوری که در این جلسه دادگاه حضور دارد، طی مصاحبه ای در واکنش به خنده منافقین حاضر در جلسه دادگاه گفت: کسانی که در دادگاه آقای حمید نوری به کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیست خندیدند، همان کسانی هستند که سال 67 در بیمارستان امام خمینی واقع در اسلام آباد غرب انجام داده بودند و این جنایت برای آن ها یک اقدام عادی است.

جان مردم بی گناه برای این افراد اهمیتی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  18 آبان سال 1398 حمید نوری در بدو ورود به سوئد با اتهامات واهی که گروهک تروریستی منافقین مطرح کردند، بازداشت و به سلول انفرادی منتقل شد و پس از حدود یک سال و 8 ماه کیفرخوست را علیه او صادر کردند.

بر پایه شهادت اعضای گروهک تروریستی منافقین، کیفرخواست علیه حمید نوری صادر شده است؛ دادگاه حمید نوری در مرداد 1400 آغاز شد، اما چیزی که از ابتدا خانواده و وکلا را آزار می داد روند یک طرفه ای بود که دادگاه طی می کرد؛ کل دادگاه بر مبنای شهادت و ادله افرادی بود که در گذشته یا اکنون عضو این گروهک تروریستی بودند، با توجه به این مطلب خانواده و وکلای تسخیری که از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حمید نوری در زندان سوئد برای تظلم خواهی مردم فلسطین+ فیلم

تلاش حمید نوری در زندان سوئد برای تظلم خواهی مردم فلسطین+ فیلم