مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-18سياسي

چشم سازمان های بین المللی در برابر جنایات رژیم غاصب کور شده است


تمامی سازمان های بین الملل که خود را حامی مردم جهان معرفی می کنند در برابر جنایات رژیم غاصب سکوت کرده و چشمانشان کور شده است.

- حجت الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیست به بیمارستان المعمدانی اظهارکرد: سازمان های بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع و حمایت از حقوق بشر انها گوش فلک را کر کرده است الان کجا هستند و چرا چشمانشان در برابر این جنایات عظیم رژیم غاصب صهیونیست کور شده و سکوت کردند.

وی تصریح کرد: شب گذشته هولوکاست واقعی توسط خون آشام های هار صهیونیست در بیمارستان غزه به وقوع پیوست  و زنان و کودکان بی پناه و بیمار در کنار کادر بیمارستان قطعه قطعه شده و در آتش کینه صهیونیست کافر سوختند.

رییس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: ما بر نظاره گران بی شرم بین المللی،سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه، کشتی کمک های خود را برای رژیم غاصب می فرستند، نفرین می کنیم و هشدار می دهیم که دست از این کارهای ناجوانمردانه خود بردارند .

وی ادامه داد: هرچند از مجامع بین المللی و طرفدار حقوق بشر آمریکایی انتظاری نداریم اما برای حفظ آبروی خود اجازه ادامه جنگ افروزی را به رژیم سفاک صهیونیستی ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم سازمان های بین المللی در برابر جنایات رژیم غاصب کور شده است

چشم سازمان های بین المللی در برابر جنایات رژیم غاصب کور شده است