مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 01:502023-10-02بين الملل

دو مجروح در حمله جنگنده های صهیونیستی به شرق سوریه


وزارت دفاع سوریه گفت که جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع گروه های مقاومت در مناطق البوکمال و دیرالزور واقع در شرق سوریه حمله کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد سه شنبه از حملات هوایی و موشکی جنگنده های ناشناس به اهدافی در شرق سوریه خبر دادند.

بر اساس گزارش های اولیه، مواضع گروه های مقاومت در مناطق مرزی سوریه-عراق، شامل دیرالزور و البوکمال هدف حملات اشغالگران آمریکایی قرار گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که هواپیماهای بدون سرنشین ائتلاف آمریکایی، به 4 هدف در منطقه الحمیضه واقع در اطراف البوکمال حمله کرده و حداقل 3 موشک نیز به نزدیکی الجبل المطل در دیرالزور برخورد کرده است.

دقایقی بعد رسانه های سوری نوشتند که اشغالگران آمریکایی 5 مرتبه مواضع مقاومت در شهر دیرالزور را هدف قرار داده و هدف این حملات در نزدیکی منطقه الهرابش در مجاورت فرودگاه این شهر است.

گزارش های تاییدنشده نیز حاکی از آن است که یکی از اهداف مورد حمله هواپیماهای آمریکایی، رادارهای نظامی در جبل الهرابش است.

برخی منابع غیررسمی سوری نیز می گویند که جنگنده های آمریکایی از پایگاه های هوایی در اردن و کویت برخاسته و به اهداف گروه های مقاومت در البوکمال و دیرالزور حمله کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مجروح در حمله جنگنده های صهیونیستی به شرق سوریه

دو مجروح در حمله جنگنده های صهیونیستی به شرق سوریه