مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-22فرهنگي

بازیگر نقش دوست راکی درگذشت ؛ واکنش سیلوستر استالونه


برت یانگ که نقش پائولی را در 6 فیلم «راکی» در کنار سیلوستر استالونه بازی کرد و برای بازی در فیلم اصلی در سال 1976 نامزدی اسکار را برای بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد، - برت یانگ که نقش پائولی را در 6 فیلم راکی در کنار سیلوستر استالونه بازی کرد و برای بازی در فیلم اصلی در سال 1976 نامزدی اسکار را برای بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد، از دنیا رفت.

برت یانگ که نقش پائولی را در فیلم های راکی بازی کرده بود در 83 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، برت یانگ که نقش پائولی را در 6 فیلم راکی در کنار سیلوستر استالونه بازی کرد و برای بازی در فیلم اصلی در سال 1976 نامزدی اسکار را برای بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد، از دنیا رفت.

راجر ایبرت درباره یانگ برای بازی در اولین فیلم راکی نوشته بود: برت یانگ در نقش برادر (آدریان) - شکست خورده و رنجیده، وفادار و تلخ، آن قدر به دیگران اهمیت می دهد که به آنها صدمه بزند تا توجه آن ها را به غم خود جلب کند.

نیویورک تایمز هم با وجود نقدی کاملاً کوبنده و منفی درباره فیلم، بازی یانگ را تحسین کرده و نوشته بود: برت یانگ در نقش بهترین دوست راکی، یک چیز کاملا موثر است.

استالونه با درگذشت یانگ در اینستاگرام به همبازی خود در راکی ادای احترام کرد و نوشت: برای دوست عزیزم، برت یانگ، تو یک مرد و یک هنرمند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نقش دوست راکی درگذشت ؛ واکنش سیلوستر استالونه

بازیگر نقش دوست راکی درگذشت ؛ واکنش سیلوستر استالونه