مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-23حوادث

توصیه های ایمنی از خانه تا مدرسه


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر گفت: اغلب حوادث برای دانش آموزان هنگامی رخ می دهد که آنان در حال انتظار برای سوار شدن یا پیاده شدن از سرویس هستند و رعایت چند نکته ساده توسط رانندگان موجب می شود دانش آموزان کمتر دچار صدمات ناشی از تصادف با سرویس شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر گفت: اغلب حوادث برای دانش آموزان هنگامی رخ می دهد که آنان در حال انتظار برای سوار شدن یا پیاده شدن از سرویس هستند و رعایت چند نکته ساده توسط رانندگان موجب می شود دانش آموزان کمتر دچار صدمات ناشی از تصادف با سرویس شوند.

آتشپاد دوم مهدی مرادیان در گفت وگو با ایسنا هم زمان با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: با شروع فصل مدرسه یکی از نگرانی های والدین، خطراتی است که در سرویس مدرسه ممکن است برای دانش آموزان ایجاد شود.

اغلب حوادث برای دانش آموزان هنگامی رخ می دهد که آنان در حال انتظار برای سوار شدن یا پیاده شدن از سرویس هستند و رعایت چند نکته ساده توسط رانندگان موجب می شود دانش آموزان کمتر دچار صدمات ناشی از تصادف با سرویس شوند.

وی با اشاره به توصیه های ایمنی در سرویس مدارس، خاطرنشان کرد: به منظور سلامت دانش آموزان نگهداری یک دستگاه خاموش کننده پودر و گاز مانومتر دار حداقل چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ایمنی از خانه تا مدرسه

توصیه های ایمنی از خانه تا مدرسه