مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-02ورزشي

کوراش، جور همه ورزش ها در خراسان شمالی را کشید/ ضرورت حمایت از کوراش در استان


مدیر تیم ملی کوراش و رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ورزش کوراش در بجنورد جور همه ورزش ها در استان را می کشد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر تیم ملی کوراش و رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ورزش کوراش در بجنورد جور همه ورزش ها در استان را می کشد.

مصطفی دلیریان در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد که 10 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: دلاورمردان شهر بجنورد در مسابقات آسیایی هانگژو چین در رشته کوراش صاحب دو مدال طلا و نقره شدند.

وی با تبریک این موفقیت ورزشکاران استان به عنوان قطب ورزش کوراش کشور، بیان کرد: این موفقیت، اتفاق بزرگ و نادری بود که با پشتکار ورزشکاران رخ داد و سبب افتخار این دیار و کشور شد.

وی تاکید کرد: حتما باید استقبال بسیار مناسبی طی روزهای آینده از مدال آوران داشته باشیم که در شأن موفقیت آن ها باشد و قدردان خانواده های آن ها نیز باشیم.

رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر بجنورد و مدیر تیم ملی کوراش، تصریح کرد: در گذشته ناملایمتی ها و بی توجهی هایی به این ورزش در استان و مرکز استان شد که ضرورت دارد این رفتارها تغییر کرده و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کوراش بازی های آسیایی هانگژو در دو وزن مردان با ترکیب مجید وحید بریمانلو و صادق آزرنگ به سرمربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوراش، جور همه ورزش ها در خراسان شمالی را کشید/ ضرورت حمایت از کوراش در استان

کوراش، جور همه ورزش ها در خراسان شمالی را کشید/ ضرورت حمایت از کوراش در استان