مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-19بين الملل

شیخ زکزاکی: کشتار غیرنظامیان در غزه نشان ضعف صهیونیست ها است


صهیونیست ها وقتی همبستگی و مقاومت مردم فلسطین را دیدند، به بمباران و هدف قراردادن کودکان و افراد غیرنظامی و ساختمان های مسکونی روی آوردند که نشان دهنده بزدلی و ضعف شان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی در اجتماع طلاب مشهدی در محکومیت جنایات اسراییل در غزه اظهار کرد: ما فقط سبک و شیوه امام خمینی (ره) را مطالعه و در کشور خود پیاده کردیم و در هر نقطه جهان نیز اگر رمز و راز عملکرد ما را بپرسند این راه را نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به موفقیت قطعی فلسطینی ها ادامه داد: مردم، قدرت اصلی هستند و وقتی به خدا توکل کرده باشیم با دست در دست هم قراردادن، پیروز خواهیم شد.

رهبر شیعیان نیجریه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم فلسطین در شرایط سختی زندگی می کنند، برادران و خواهران ما شکنجه و کشته می شوند، لذا هدف اصلی محو صهیونیسم است.

وی اضافه کرد: اینکه گفته می شود دشمنان ما ابرقدرت هستند و از نیروی بالای نظامی برخوردارند صحت ندارد، چراکه قدرت و همبستگی آنها دروغین است.

زکزاکی اظهار داشت: صهیونیست ها وقتی همبستگی و مقاومت مردم فلسطین را دیدند، به بمباران و هدف قراردادن کودکان و افراد غیرنظامی و ساختمان های مسکونی روی آوردند که نشان دهنده بزدلی و ضعف شان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ زکزاکی: کشتار غیرنظامیان در غزه نشان ضعف صهیونیست ها است

شیخ زکزاکی: کشتار غیرنظامیان در غزه نشان ضعف صهیونیست ها است