مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-01سياسي

دانشگاه ها نباید صرفا مصرف کننده دانش باشند/ لزوم تمدن سازی در دانشگاه ها


دانشگاه باید در راستای تمدن سازی حرکت کند و نه اینکه فقط مصرف کننده دانش باشد که البته تحقق این امر نیاز به تربیت انسان های جامع در همه ابعاد دارد.

- ایسنا/قم عضو هییت علمی دانشگاه قم گفت: دانشگاه باید در راستای تمدن سازی حرکت کند و نه اینکه فقط مصرف کننده دانش باشد که البته تحقق این امر نیاز به تربیت انسان های جامع در همه ابعاد دارد.

دکتر محمد علی حاجی ده آبادی در نشست خبری امروز، یکشنبه 9 مهر، در سالن جلسات دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: آن چیزی که لازم است به آن توجه داشته باشیم، شاخصه های یک دانشگاه بین المللی در تراز انقلاب اسلامی است، براساس تفحصی که در اندیشه های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله) و همچنین اسناد بالا دستی در کشور انجام شده است، شاخصه های گوناگونی را می شود برای یک دانشگاه بین المللی در تراز انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی افزود: اولین مسئله این است که این دانشگاه باید در راستای تمدن سازی باشد و نه فقط مصرف کننده دانش.

دانشگاه باید در راستای تمدن سازی حرکت کند، برای تمدن سازی نیاز به تربیت انسان های جامع در همه ابعاد است، چه بینش سیاسی و چه اقتصادی در واقع این فرد باید تحول یافته و متحول کننده باشد؛ ما به دنبال چنین انسان هایی هستیم تا بتوانند اهداف تمدنی انسان را که به ویژه در بیانیه گام دوم برآن تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نباید صرفا مصرف کننده دانش باشند/ لزوم تمدن سازی در دانشگاه ها

دانشگاه ها نباید صرفا مصرف کننده دانش باشند/ لزوم تمدن سازی در دانشگاه ها