مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 02:002023-10-14سياسي

در دولت فعلی کارهای تحول آفرین بسیاری در استان آغاز شده یا در حال انجام است


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: دو جریان چپ و راست سرمایه سوزی کردند اما به جای اینکه عذرخواهی کنند ما را متهم می کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: دو جریان چپ و راست سرمایه سوزی کردند اما به جای اینکه عذرخواهی کنند ما را متهم می کنند.

مهدی روشنفکر در نشست با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی استان افزود: هزینه اجرای مسیرهای ارتباطی و جاده ها در مناطق کوهستانی و سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد تفاوت زیادی با مناطق گرمسیری و کویری دارد.

وی با اشاره به اینکه هزینه انجام عملیات اجرایی در بخش های مختلف به ویژه پروژه های عمرانی نسبت به چند سال گذشته با وجود تورم موجود، بسیار سنگین است، گفت: اگر در ادوار گذشته و با فروش نجومی نفت برخی از پروژه ها مدیریت می شد هزینه آن زمان پنج درصد هزینه فعلی بود.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: از سال 99 تاکنون 30 پروژه در حوزه راه و شهرسازی برگزار شده است و در این حوزه 19 پروژه با اعتبار اولیه بالغ بر هزار و 466 میلیارد تومان در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دولت فعلی کارهای تحول آفرین بسیاری در استان آغاز شده یا در حال انجام است

در دولت فعلی کارهای تحول آفرین بسیاری در استان آغاز شده یا در حال انجام است