مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-16سياسي

صدور سند رسمی برای واحدهای صنعتی؛ گامی برای حل مشکل نقدینگی و دریافت تسهیلات


رییس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، صدور اسناد رسمی برای واحدهای صنعتی فاقد سند رسمی را گام موثری در راستای حل مشکلات نقدینگی و دریافت تسهیلات از سوی آن ها عنوان کرد.

- صدور سند رسمی برای واحدهای صنعتی؛ گامی برای حل مشکل نقدینگی و دریافت تسهیلات رییس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، صدور اسناد رسمی برای واحدهای صنعتی فاقد سند رسمی را گام موثری در راستای حل مشکلات نقدینگی و دریافت تسهیلات از سوی آن ها عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی طی سخنانی در نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان در زمینه سند دار کردن واحدهای صنعتی سراسر کشور، اظهار کرد: بر اساس پایش های صورت گرفته مشخص شده که مشکل اصلی 44 درصد از واحدهای صنعتی غیرفعال در سطح، مشکل کمبود نقدینگی است؛ همچنین تعداد قابل توجهی از این واحدهای صنعتی غیرفعال، فاقد سند رسمی بوده و تنها دارای برگه واگذاری هستند که این موضوع، عملا امکان دریافت تسهیلات بانکی را برای آن ها ناممکن می کند.

وی صدور اسناد رسمی برای واحدهای صنعتی فاقد سند رسمی را گام موثری در راستای حل مشکلات نقدینگی و دریافت تسهیلات از سوی آن ها عنوان کرد و گفت: پس از صدور قریب به 6 هزار سند رسمی برای واحدهای صنعتی استان آذربایجان شرقی در اوایل ماه جاری، هفته گذشته نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند رسمی برای واحدهای صنعتی؛ گامی برای حل مشکل نقدینگی و دریافت تسهیلات

صدور سند رسمی برای واحدهای صنعتی؛ گامی برای حل مشکل نقدینگی و دریافت تسهیلات