مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:352023-09-28سياسي

رییسی جمعه به اصفهان می رود


محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص سفر یک روزه رییس جمهور به استان اصفهان، گفت: صبح فردا هفتم مهرماه سید ابراهیم رییسی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر می کند.

- محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص سفر یک روزه رییس جمهور به استان اصفهان، گفت: صبح فردا هفتم مهرماه سید ابراهیم رییسی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور جزییات برنامه سفر رییس جمهور به استان اصفهان را تشریح کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در خصوص سفر یک روزه رییس جمهور به استان اصفهان، گفت: صبح فردا هفتم مهرماه سید ابراهیم رییسی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر می کند.

  منصوری بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، را نخستین برنامه دکتر رییسی در استان اصفهان معرفی کرد.

  معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: در جریان این سفر با حضور دکتر رییسی فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت 307 مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی جمعه به اصفهان می رود

رییسی جمعه به اصفهان می رود