مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-10اقتصادي

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور در پرند افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، 4 پروژه عمرانی و فرهنگی شامل دیوارنگاره، مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم، شهربازی فدک و پل هوایی عابر پیاده صبح امروز با حضور مسؤولان در فاز 2 پرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حمیدرضا اله یاری شهردار شهر جدید پرند در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: تلاش کردیم با اولویت بندی پروژه ها، بخشی از کمبودها و مشکلات زیرساختی را در حوزه های مختلف مرتفع کنیم که ماحصل آن اجرای 40 پروژه مهم و موردنیاز شهروندان طی دو سال گذشته بوده است.

  مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم وی گفت: مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم به مساحت 5200 مترمربع در میدان آزادی پرند احداث شده و هدف آن کاهش ترافیک، جلوگیری از آلودگی صوتی و بصری و ساماندهی بخشی از مشاغل سطح شهر به ویژه مشاغل فعال در بلوار امام خمینی ره(چهارباغ ) در فاز دو می باشد.

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور  شهردار شهر جدید پرند در خصوص دیوارنگاره که بر روی دیوار مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم میدان آزادی پرند ایجاد شده تصریح کرد: این دیوارنگاره بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور است که در پرند به ابعاد 5 در 91 متر، به مساحت بیش از 450 مترمربع آماده شده است که از ظرفیت آن می توان در مناسبت های مختلف بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور در پرند افتتاح شد

بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور در پرند افتتاح شد