مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-10پزشكي

برنامه تامین اجتماعی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در حوزه درمان مستقیم، تأمین نیروی انسانی کادر متخصص، پزشکان و پرستاران با همکاری حوزه سلامت کشور مورد توجه است و برنامه های متعددی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص در سازمان تأمین اجتماعی در حال پیگیری است.

- معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در حوزه درمان مستقیم، تأمین نیروی انسانی کادر متخصص، پزشکان و پرستاران با همکاری حوزه سلامت کشور مورد توجه است و برنامه های متعددی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص در سازمان تأمین اجتماعی در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست منطقه ای مدیران درمان تأمین اجتماعی منطقه 6 کشور با هدف بررسی شرایط ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و هم اندیشی در مسیر توسعه و عمق بخشی به خدمات درمانی تأمین اجتماعی با حضور دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، دکتر داریوش پناهی زاده مشاور اجرایی معاونت درمان و مدیران درمان و معاونان خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت های درمان تأمین اجتماعی استان های فارس، کرمان، یزد، بوشهر و هرمزگان به میزبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس برگزار شد.

دکتر اسلامی در این نشست خواستار تمرکز بیشتر مدیران حوزه درمان بر بهبود کمی و کیفی خدمات درمانی تأمین اجتماعی با توجه به رویکرد کلان مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تامین اجتماعی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی

برنامه تامین اجتماعی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی