مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-06بين الملل

پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز جمعه با صدور پیامی حمله تروریستی دیروز پنجشنبه به دانشکده نظامی ارتش سوریه در شهر حمص را به «بشار اسد» همتای سوری خود تسلیت گفت.

- ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، حمله تروریستی به دانشکده نظامی در شهر حمص را به بشار اسد همتای سوری خود تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد که عوامل این جنایت وحشیانه به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه امروز جمعه با صدور پیامی حمله تروریستی دیروز پنجشنبه به دانشکده نظامی ارتش سوریه در شهر حمص را به بشار اسد همتای سوری خود تسلیت گفت.

پوتین در پیام تسلیت خود که در وب سایت کرملین منتشر شد، این حمله تروریستی را که شمار زیادی از قربانیان آن زنان و کودکان بیگناه بودند، جنایت وحشیانه توصیف و ابراز امیدواری کرد که عوامل این جنایت به سزای اعمال خود برسند.

رییس جمهور روسیه همچنین بر عزم کشورش برای ادامه همکاری نزدیک با شرکای سوری در مبارزه با همه اشکال و مظاهر تروریسم تاکید کرد.

دیروز پنجشنبه، گروه های تروریستی مراسم فارغ التحصیلی افسران دانشکده نظامی ارتش سوریه در حمص را با هواپیماهای بدون سرنشین حامل مهمات انفجاری هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص

پیام تسلیت «پوتین» به بشار اسد در پی حمله تروریستی حمص