مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-07سياسي

این مسئولیت ها امانتی است که برای آن خون هزاران شهید بر زمین ریخته شد


تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مدیران باید بدون هیچ ملاحظه ای نسبت به انجام تکالیف و وظایف خود کوشا باشند، مسئولیت ها در حال گذر است و ارزش آن را ندارند که غیر خدا را ملاک قرار دهند.

- ایسنا/تهران تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مدیران باید بدون هیچ ملاحظه ای نسبت به انجام تکالیف و وظایف خود کوشا باشند، مسئولیت ها در حال گذر است و ارزش آن را ندارند که غیر خدا را ملاک قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، آیین تکریم و معارفه معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز شنبه 15 مهر ماه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و سایر مسئولین در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در این مراسم طی سخنانی با اشاره به شرایط پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: این مسئولیت ها امانتی است که برای آن خون هزاران شهید بر زمین ریخته شد.

وی ادامه داد: باید به مسئولیت به عنوان یک تکلیف الهی نگاه کنیم ، چرا که امانتی بسیار سنگین بر دوش مدیران و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تأکید بر اینکه باید همه مسئولان با همه توان و قوت درخدمت مردم و حل مشکلات آنها باشند ، بیان کرد: هر مدیری در نظام اسلامی مسوولیت بر عهده می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مسئولیت ها امانتی است که برای آن خون هزاران شهید بر زمین ریخته شد

این مسئولیت ها امانتی است که برای آن خون هزاران شهید بر زمین ریخته شد