مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-12فناوري

بیش از 30 هزار خانوار شهر کازرون تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ امروز (پنجشنبه) و در جریان سفر سه روزه خود به استان فارس به نمایندگی از رییس جمهوری برای افتتاح پروژه های عمرانی و افتتاح .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در شهر کازرون، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای این شهر که بیش از 30 هزار خانوار را تحت پوشش اینترنت فیبرنوری قرار می دهد را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ امروز (پنجشنبه) و در جریان سفر سه روزه خود به استان فارس به نمایندگی از رییس جمهوری برای افتتاح پروژه های عمرانی و افتتاح پروژه های ارتباطی در این استان وارد شهر کازرون شد.

وزیر ارتباطات، پس از حضور در گلزار شهدای شهر کازرون و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به منظور افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های کازرون ابتدا به مدرسه دخترانه فاطمه زهرا (س) و بعد به جهاد کشاورزی این شهرستان و در نهایت به منزل یکی از شهدای کازرون رفت تا در سه نقطه آموزشی، اداری و مسکونی این پروژه را مورد ارزیابی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 هزار خانوار شهر کازرون تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند

بیش از 30 هزار خانوار شهر کازرون تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند