مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-02حوادث

رسانه ها در گسترش امنیت روانی جامعه مددکار پلیس باشند


فرمانده انتظامی بافق در آستانه هفته ناجا ضمن گرامیداشت و اعلام برنامه های این هفته، از اصحاب رسانه خواست تا در گسترش امنیت روانی جامعه، مددکار پلیس باشند.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی بافق در آستانه هفته ناجا ضمن گرامیداشت و اعلام برنامه های این هفته، از اصحاب رسانه خواست تا در گسترش امنیت روانی جامعه، مددکار پلیس باشند.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد روز گذشته در آستانه هفته ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه بافق به برنامه های هفته ناجا در این شهرستان اشاره و بیان کرد: برنامه های این هفته در بافق از پنجشنبه 13 مهرماه با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا آغاز خواهد شد و برنامه هایی مانند همایش کوهنوردی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، صبحگاه مشترک، همایش خانوادگی پرسنل نیروی انتظامی، بازدید و آشنایی دانش آموزان با مراکز و امکانات پلیس، حضور پلیس و سخنرانی در مدارس و مساجد از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

وی با تاکید این نکته که نیروی انتظامی در همه برنامه ها، مناسبت ها و مأموریت های مختلف به صورت میدانی حضور پیدا می کند و با هماهنگی های بین بخشی و استفاده از پتانسیل سایر دستگاه ها و همچنین بهره گیری از ظرفیت های مردمی تلاش بسیار مؤثری انجام می دهد، افزود: نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع و کشف جرم و مقابله با عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در گسترش امنیت روانی جامعه مددکار پلیس باشند

رسانه ها در گسترش امنیت روانی جامعه مددکار پلیس باشند