مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-18سياسي

اهمیت توجه به مولد سازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام در خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موضوع اتمام پروژه های نیمه تمام در استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: دستگاه ها بحث مولد سازی املاک مازادخود را جدی بگیرند، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موضوع اتمام پروژه های نیمه تمام در استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: دستگاه ها بحث مولد سازی املاک مازادخود را جدی بگیرند، تا این پروژه ها در سریعترین بازه زمانی به نتیجه برسد.

دکتر محمدرضا حسین نژاد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که 26 مهر ماه برگزار شد، تصریح کرد: اعتبارات سال 1401 استان با مساعدت تمام دستگاه ها به صورت 100درصدی جذب شد و این امر برای سال آینده باید با قوت بیشتر تداوم یابد.

وی افزود: خوشبختانه در بحث زیرساخت های مسکن ملی، حوزه عمرانی استان توانست اعتباری نزدیک به 75 میلیارد تومان از سایر منابع جذب کند.

استاندار خراسان شمالی بر متمرکز شدن اعتبار بند چ ماده 37 تاکید کرد و افزود: همزمان مکاتبه ای برای اختصاص یک درصد اعتبارت به صدا و سیما انجام شود و تا زمان متمرکز شدن این اعتبار ضروری است تا این قانون با اهمیت بیشتری در جهت مساعدت به صدا و سیما توسط تمام دستگاه ها لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به مولد سازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام در خراسان شمالی

اهمیت توجه به مولد سازی برای اتمام پروژه های نیمه تمام در خراسان شمالی