مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-08بين الملل

«طوفان الاقصی» پایان اشغالگری و 70 سال جنایت


به گفته کارشناس مسائل منطقه، عملیات «طوفان الاقصی» به طور واضح و رسا صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان رساند و این پیام را داد که دهه هشتم تأسیس رژیم اشغالگر دهه پایانی عمر آن خواهد بود.

- نعمت میرزااحمد کارشناس مسائل منطقه در یادداشتی که در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه قرار داد، به بررسی اهمیت و پیامدهای عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر قدس پرداخت.

در این یادداشت آمده است: عملیات طوفان الاقصی که نه تنها تل آویو بلکه کل دنیا را غافلگیر کرد، به طور بسیار واضح و رسا صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان رساند و این پیام را داد که دهه هشتم تاسیس رژیم اشغالگر دهه پایانی عمر آن خواهد بود.

با وجود فعال بودن سامانه های پدافندی گنبد آهنین ، تعداد زیادی از موشک های مقاومت به مواضع، فرودگاه ها و استحکامات نظامی اشغالگران اصابت کردند.

علاوه بر آن این نیروها با ورود به سرزمین های اشغالی، به طور مستقیم با نظامیان صهیونیست درگیر شدند که از سوی کارشناسان و رسانه های مختلف دنیا بی سابقه عنوان شد.

  در نتیجه این عملیات دقیق طراحی شده بود که کنترل تعدادی از شهرک های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه از کنترل رژیم صهیونیستی خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» پایان اشغالگری و 70 سال جنایت

«طوفان الاقصی» پایان اشغالگری و 70 سال جنایت