مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-19بين الملل

امضای دانش آموزان زنجانی پای بیانیه جنایات رژیم کودک کش


دانش آموزان یکی از دبیرستان های ناحیه 2 زنجان با امضای طوماری علیه رژیم اشغالگر قدس، ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم کودک کش حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازری فارس از زنجان، دانش آموزان دبیرستان شمس در ناحیه 2 زنجان با امضای طوماری علیه رژیم اشغالگر قدس، ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم کودک کش حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این طومار که به امضای ده ها نفر از دانش آموزان رسیده ضمن محکومیت کشتار مردم بی دفاع فلسطین، از مجامع بین المللی و به ویژه کشورهای اسلامی خواسته است تا سکوت را در قبال این جنایات کنار بگذارند.

در طومار دانش آموزان دبیرستان شمس زنجان آمده است: بار دیگر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی پس از سال ها ظلم، خشونت ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات در فلسطین اشغالی و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی از جمله حفاظت از اشخاص غیرنظامی در زمان جنگ، پس از آنکه گرفتار طوفان خشم فرزندان مقاومت اسلامی در غزه شد و تمام سیستم های اطلاعاتی و امنیتی و گنبد پوشالی آهنین آن با یک غافلگیری محض از هم پاشید، بزرگ ترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای دانش آموزان زنجانی پای بیانیه جنایات رژیم کودک کش

امضای دانش آموزان زنجانی پای بیانیه جنایات رژیم کودک کش