مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-17بين الملل

اطلاعات مهم از کمک فرانسه و آمریکا به صهیونیست ها


اطلاعات نشان می دهد که یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، غربی ها با استفاده از ماهواره های خود به کمک رژیم صهیونیستی آمده اند.

- فارس پلاس ؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین در غزه از روز 15 مهرماه جاری (7 اکتبر) عملیات بزرگ طوفان الاقصی را آغاز کرده و در چند اقدام ضربتی، موفق شدند وارد سرزمین های اشغالی شده و برخی مراکز حساس و کلیدی این شهرک ها را از اشغال صهیونیست ها آزاد و ضربات اساسی به ارتش اسراییل وارد کنند.

طبق اذعان مقامات عالی رتبه رژیم صهیونیستی، این عملیات از یک سو با حفاظت شدید اطلاعاتی و با رعایت اصل غافلگیری آغاز و با توجه به ترکیبی بودن آن و استفاده از زمین، هوا و دریا برای حمله به مواضع صهیونیست ها از سوی دیگر، ضربات مهلکی به این رژیم وارد کرده است.

رژیم صهیونیستی پس از اینکه از روز دوم جنگ یعنی 16 مهر، متوجه شدت ضربه وارده شده و اقداماتی را در جهت مقابله با عملیات رزمندگان مقاومت انجام داد که علی رغم این اقدامات، مقاومت اسلامی موفق شد بیش از 1200 تن از صهیونیست ها را به هلاکت رسانده و چند هزار تن را مجروح کند.

حالا با گذشت 10 روز از آغاز عملیات، خبرگزاری تسنیم به کمک متخصصان داده های ماهواره ای در ایران به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد که یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات مهم از کمک فرانسه و آمریکا به صهیونیست ها

اطلاعات مهم از کمک فرانسه و آمریکا به صهیونیست ها