مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-11سياسي

خسارت کشاورزان الیگودرز از اجرای طرح قم رود جبران شود


امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه دولت های قبل وعده هایی مبنی بر جبران خسارات را به کشاورزان شهرستان دادند، افزود: الیگودرز از قطب های تولید محصولات کشاورزی است و انتظار می رود ضمن حمایت از بهره برداران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت الاسلام سرلک پیش از ظهر امروز در آیین آبرسانی به 20 روستای الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد این شهرستان، اظهار کرد: لرستان افتخار این دارد که مردمانش یک دست شیعه است و در همه صحنه عای نظام اسلامی، همواره پای به پای دیگر مردم در خط مقدم دفاع از کشور بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی باایمان و ولایتمدار، قانع که در همه بحران ها جان و مال و فرزندان خود را بارها تقدیم انقلاب کرده اند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به خدمات گسترده انقلاب به ملت ایران، این تلاش ها را بی نظیر و غیر قابل مقایسه با زمان های قبل از سال 57 عنوان و تصریح کرد: نظام اسلامی کارآمد است و در حوزه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و .

با پیوست عدالت پیشرفت های زیادی را داشته ایم که نشان از کارآمد بودن نظام دارد.

سرلک بیان داشت انتظارات از دولت مردمی بیش از دولت های گذشته است، اگرچه این مهم در عملکرد دولت سیزدهم نیز دیده شده، همچنان که رییس جمهوری در سفرهای استانی چهره به چهره با مردم گفت وگو دارد و گفتمان مردمی بودن و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کشاورزان الیگودرز از اجرای طرح قم رود جبران شود

خسارت کشاورزان الیگودرز از اجرای طرح قم رود جبران شود