مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-24اجتماعي

بازدید رییس سازمان نهضت سوادآموزی از مرکز یادگیری مشارکتی زندان یاسوج


رییس سازمان نهضت سوادآموزی از مرکز یادگیری مشارکتی در زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا عبدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در زندان مرکزی یاسوج ضمن بازدید از فعالیت های این مرکز یادگیری مشارکتی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گفت.

  وی با حضور در کلاس های مهارتی و فرهنگی مرکز یادگیری مشارکتی زندان مرکزی یاسوج، از فعالیت های ارزشمند آنان در زمینه های مختلف تقدیر کرد و گفت: یادگیری مهارت های مختلف فرصتی برای درآمدزایی زندانیان و کمک به آن ها در کنار آموزش سواد و پایه است.

   معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: مراکز یادگیری محلی به صورت دولتی و مشارکتی مدیریت می شود که این مرکز با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل زندان های استان در راستای آموزش سواد و مهارت به زندانیان راه اندازی شده است.

  عبدی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی فرصت مناسبی برای مددجویان سوادآموز است تا در کنار سوادآموزی، انواع مهارت های زندگی را کسب کنند، بیان کرد: گسترش مراکز مشارکتی با هدف توانمندسازی و ایجاد فرصت یادگیری مادام العمر برای افراد بی سواد و کم سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال از رویکردهای نهضت سواد آموزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان نهضت سوادآموزی از مرکز یادگیری مشارکتی زندان یاسوج

بازدید رییس سازمان نهضت سوادآموزی از مرکز یادگیری مشارکتی زندان یاسوج