مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-20بين الملل

وزیر دفاع اسراییل : عملیات نظامی علیه نوار غزه سه مرحله ای خواهد بود


وزیر دفاع اسراییل در مقابل اعضای کمیسیون خارجه و امنیت پارلمان اسراییل (کنست) در مقر وزارت جنگ در تل آویو گفت که این عملیات متشکل از سه مرحله سازمان یافته است.

- وزیر دفاع اسراییل در مقابل اعضای کمیسیون خارجه و امنیت پارلمان اسراییل (کنست) در مقر وزارت جنگ در تل آویو گفت که این عملیات متشکل از سه مرحله سازمان یافته است.

وزیر دفاع اسراییل امروز (جمعه) اعلام کرد که جنگ علیه غزه متشکل از سه مرحله است و هدف از آن نابودی جنبش حماس و ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسراییل در مقابل اعضای کمیسیون خارجه و امنیت پارلمان اسراییل (کنست) در مقر وزارت جنگ در تل آویو گفت که این عملیات متشکل از سه مرحله سازمان یافته است.

  وی عنوان داشت: در مرحله نخست، عملیات نظامی با آتش انجام می شود بعد از آن مانور (جنگ زمینی) با هدف نابودی فعالان و آسیب رساندن به زیرساخت ها به منظور شکست حماس و نابودی آن انجام می شود.

  وزیر دفاع اسراییل عنوان داشت: در مرحله دوم ما به نبرد ادامه می دهیم اما با فشردگی کمتر.

نیروهای ما برای نابودی کوریدورهای مقاومت تلاش می کنند.

گام سوم نیز ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه و رفع مسئولیت اسراییل از زندگی روزانه در آن و ایجاد واقعیت امنیتی جدید برای شهروندان اسراییل و منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اسراییل : عملیات نظامی علیه نوار غزه سه مرحله ای خواهد بود

وزیر دفاع اسراییل : عملیات نظامی علیه نوار غزه سه مرحله ای خواهد بود