مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:512023-09-24سياسي

دشمن به دنبال اختلاف افکنی در همه سطوح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در یادواره شهدای روستای کودزر شهرستان فراهان ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا گفت: حضور در این یادواره دعوتی از سوی شهدا است.

وی با یادآوری این موضوع که دشمنان نظام اسلامی همواره علیه این انقلاب توطئه ها و حربه های مختلفی را به کار برده اند، افزود: نبرد ما با نظام استکباری جهان پایان نیافته و همواره طی این سال ها ادامه داشته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تصریح کرد: دشمن در برهه های مختلف راهبردهای خاصی را در دستور کار خود قرار داده است، در یک مقطع تجزیه طلبی،ترور،جنگ سخت و امروز هم جنگ ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.

کریمی با بیان اینکه در جنگ سخت همه افرادی که در تعاملات و ارتباطات خود دچار اختلاف بودند، مشکلات را کنار گذاشته و در مقابل انقلاب اسلامی در یک جبهه قرار گرفتند، گفت: آنچه که موجب شد تا بتوانیم در مقابله با این نابرابری ها پیروز شویم، اسلام، رهبریِ امامین انقلاب و مردمی مسلمان، متدین، انقلابی و ولایتمدار است.

وی افزود: معجزه حضرت امام خمینی(ره) این بود که 1400 سال بعد از پیامبر اسلام توانست اسلام حقیقی را احیا کند؛ امت اسلامی ما را به سلاح ایمان، جهاد و شهادت مسلح نماید؛ هشت سال دفاع مقدس صحنه های فراوان ایثار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال اختلاف افکنی در همه سطوح است

دشمن به دنبال اختلاف افکنی در همه سطوح است