مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-17اقتصادي

رییس هیات اسکواش کرمانشاه: برای این رشته المپیکی کمبود زیرساخت داریم


رییس هیات اسکواش استان کرمانشاه پیش بینی کرد، پس از المپیکی شدن رشته اسکواش، این رشته در کشور رشد و توسعه یابد و تعداد مخاطبان آن افزایش قابل توجهی پیدا کند.

- رییس هیات اسکواش کرمانشاه: برای این رشته المپیکی کمبود زیرساخت داریم ایسنا/کرمانشاه رییس هیات اسکواش استان کرمانشاه پیش بینی کرد، پس از المپیکی شدن رشته اسکواش، این رشته در کشور رشد و توسعه یابد و تعداد مخاطبان آن افزایش قابل توجهی پیدا کند.

  اردشیر خسروی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اضافه شدن اسکواش به رشته های المپیکی سال 2028 اظهار کرد: به نظر می رسد این موضوع روزهای شلوغی را پیش روی این رشته در کشور قرار دهد.

وی افزود: هرچند در حال حاضر هم اسکواش در ایران طرفداران خاص خود را دارد، اما باید منتظر باشیم تعداد کسانی که به آن روی می آورند، افزایش چشمگیری پیدا کند.

رییس هیات اسکواش استان تصریح کرد: همزمان با افزایش تعداد افرادی که به این رشته روی می آورند، باید زیرساخت های لازم را برای توسعه آن فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک سالن دو کورته در شهر کرمانشاه تنها زیرساخت رشته اسکواش در استان است، گفت: چندسال پیش به منظور توسعه هر چه بیشتر این رشته در استان مقرر شد یک سالن چهار کورته در مجموعه ورزشی 15 خرداد احداث شود که نیمه کاره مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات اسکواش کرمانشاه: برای این رشته المپیکی کمبود زیرساخت داریم

رییس هیات اسکواش کرمانشاه: برای این رشته المپیکی کمبود زیرساخت داریم