مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 05:202023-10-15اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت راه آهن دورود_ خرم آباد


سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن دورود_خرم آباد حدود 8 هزار میلیارد تومان 8000 است و در صورت تخصیص این مبلغ این پروژه طی 2 الی 3 سال آینده قابلیت بهره برداری را دارد.

- گودرز باباعباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه آهن خرم آباد _ دورود، اظهار کرد: این پروژه با هدف توسعه اقتصادی و اتصال مرکز استان لرستان به راه آهن سراسری جنوب شمال در دی ماه 92 با طولی حدود 114 کیلومتر طراحی و توسط قرارگاه خاتم الانبیاء( موسسه راه سازه) آغاز و تاکنون با وجود مسائل و مشکلات فراوان رشد قابل توجهی داشته است.

وی بیان کرد: این پروژه که یکی از پروژه های بزرگ وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود به دلیل عبور از کوه های زاگرس یکی از دشوارترین پروژه های اجرایی است.

سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان با اشاره به اینکه عملیات پروژه شامل 12/4 میلیون متر مکعب خاک برداری و 9/81 میلیون متر مکعب خاکریزی، 17 دستگاه تونل با طول کلی 33 کیلومتر است، عنوان کرد: بیش از 20 دستگاه ابنیه خاص با طول کلی 3320 متر طول، 281 دستگاه انواع ابنیه دیگر از قبیل آب رو و تقاطع، 7 ایستگاه مختلف شامل 2 ایستگاه تشکیلاتی و 1 ایستگاه درجه 2 و چهار ایستگاه درجه 3 از دیگر عملیات پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت راه آهن دورود_ خرم آباد

تشریح آخرین وضعیت راه آهن دورود_ خرم آباد