بررسی راهکارهای خروج شرکت مخابرات از بحران مالیکسری بودجه در قانون بودجه کشور هم وجود دارد، اما در رابطه با شرکت مخابرات اگر تشکیلات بی استفاده که هزینه بر هم هستند تعیین تکلیف شوند، بخشی از این مشکل بحران مالی رفع خواهد شد. - در حالی که مشکلات شرکت مخابرات ایران در پرداخت معوقات بازنشسته ها و حقوق پرسنل ادامه دارد، عدم رضایت کاربران از خدمات ارائه شده توسط این شرکت علی الخصوص خدمات اینترنت پرسرعت و مشکلات ماه های اخیر تمدید پروانه این شرکت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باعث شده است تا با نگاه جدی تری مشکلات این شرکت و راهکار رفع موانع توسعه بررسی و مورد بازبینی قرار گیرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیتنا، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت وگویی که فروردین ماه سال جاری با سیتنا داشت، پیرامون هزینه حداقل نگهداری خطوط مخابرات و تغییرات تعرفه ای، گفت: برای دریافت مصوبه افزایش تعرفه از کمیسیون تنظیم مقررات، به ما گفته شد باید تعهد توسعه هم داشته باشید. عددی که در کمیسیون مصوب شد به طور میانگین 14 هزار و 800 تومان در آذرماه 1400 بود و این میانگین عملی نشد تا شهریور 1401. عددی که ابلاغ شده و ما از مشترکین دریافت می کنیم میانگین درآمد ما را برای هر خط به 9000 تومان رسانده است که باز هم اختلاف داریم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |