مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-23بين الملل

تلاش وکیل ترامپ برای بی گناه جلوه دادنش


وکیل رییس جمهور سابق آمریکا در تازه ترین موضع گیری خود در حمایت از موکلش، دادستان کل نیویورک را متهم کرده که در بررسی پرونده مالی ترامپ «همه چیز» را نادیده گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وکیل ترامپ، لتیتا جیمز  دادستان کل نیویورک را متهم کرده که همه چیز را در پرونده مربوط به فعالیت های تجاری ترامپ در نیویورک نادیده گرفته است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که دادستان نیویورک در حال پیگیری و طرح یک دعوی مدنی است که به موجب آن ثابت می شود رییس جمهور سابق آمریکا کلاهبرداری سیستماتیکی را در جریان فعالیت های تجاری خانوادگی اش انجام داده و در مورد ارزش دارایی هایش به بانک ها و شرکت های بیمه زیادی دروغ گفته است.

  کریستوفر کیس وکیل ترامپ در جریان جلسه دیروز دادگاه در ایالت نیویورک که 10 روز پیش از موعد محاکمه مجدد ترامپ در تاریخ دوم اکتبر برگزار شد، این ادعا را علیه دادستان مطرح کرد که او در این پرونده موضوعات زیادی را نادیده گرفته است.

  در این شرایط قاضی آرتور انگورون نیز از دادگاه عالی منهتن به دنبال بررسی استدلال ها و ادعاهای ترامپ و دو پسرش، دونالد جونیور و اریک بوده مبنی بر اینکه این پرونده باید به کلی کنار گذاشته شود، زیرا هیچ کلاهبرداری صورت نگرفته و اقدامات تجاری ترامپ به کسی آسیبی نرسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وکیل ترامپ برای بی گناه جلوه دادنش

تلاش وکیل ترامپ برای بی گناه جلوه دادنش