مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-06سياسي

ضرورت تبیین و گسترش حجاب و عفاف توسط خانواده ها و مدارس


امام جمعه اراک بر ضرورت تبیین و حفظ و گسترش حجاب و عفاف توسط خانواده ها و مدارس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  اظهار کرد: با بازگشایی مدارس شاهد فصل جدیدی از علم آموزی و کسب آگاهی و دانش در جامعه هستیم که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد:  تعلیم و تربیت همواره در جوامع مختلف از حساسیت ویژه ای برخوردار است و اگر خانواده و مدرسه به خوبی در این حوزه عمل کنندجامعه مسیر درست خود را به خوبی پیدا خواهد کرد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: نقشه راه اسلام بر مبنای تعلیم و تربیت ترسیم شده، معلمان باید به درستی به وظایف خود در تعلیم و تربیت دانش اموزان عمل کنند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه برای پرورش استعدادهای انسان و رسیدن به سعادت حوزه تعلیم و تربیت به درستی مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: آموختن درست احکام و اخلاق دینی به دانش آموزان و دانشجویان اصل مهم در تعلیم و تربیت است و اگر خانواده و مدرسه در تعلیم و تربیت خوب عمل کنند یعنی راه را درست رفته ایم.

وی یکی از موضوعات مهم را  تبیین و حفظ و گسترش حجاب و عفاف توسط خانواده ها و مدارس دانست و افزود: نقش مدارس در فرهنگ سازی در حوزه حجاب نقش مهم و اساسی است و معلمان نباید سهل انگاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین و گسترش حجاب و عفاف توسط خانواده ها و مدارس

ضرورت تبیین و گسترش حجاب و عفاف توسط خانواده ها و مدارس